keskiviikko 11. joulukuuta 2013

6th December: Shopping

Ensin pari sanaa Linnan juhlista.
Itsenäisyyspäivänä tuijotin Linnan juhlien vastaanottoa tarkemmin kuin koskaan ennen. En niinkään pukujen takia, koska uusi koodi sai useimmat pelaamaan varman päälle. Syy aktiiviseen tuijotukseen oli, että omalta kylältä oli kutsuttu pari tuttua! Pitihän se nyt kahtoa, ko kerrankin oli oikeasti tuttuja presidentin vastaanotolla :)
Linnan juhlien konsertti oli vaikuttava ei sitä sovi kieltäminen. Olin todella vaikuttunut niinkin nuoren kapelimestarin niin vaikuttavasta työstä! Olin myös todella iloinen siitä, että veteraaneja oli kutsuttu huomattavasti enemmän, sillä heidän ansiostahan juhlia pystytään viettämään ja heille kuuluu suuri kunnia ja kiitollisuus. Minusta on erittäin oikeutettua, että heitä oli kutsuttu enemmän kuin asemansa puolesta oikeutettuja.
Naisten puvuissa ei jostain syystä ollut oikein mitään kovin hätkähdyttävää. Monia kauniita kokonaisuuksia kyllä oli, mutta jotenkin ne eivät vain sävähdyttäneet.
Kyllä ne Duudsoneiden puvut taisi olla illan onnistuneimmat ja mua nauratti suuresti heidän haastattelunsa; "Ei perkele, nehän osaski käyttäytyä" :D
 
 Mutta sitten haasteen pariin!
Tämä joulunalusaika on todella vaarallista.. silloin tulee nimittäin herkästi tuhlailtua ja ostettua lahjoja myös itselleen :D
Minulla on ollut muutama asia haave/ostoslistalla jo pitkään ja päätin, että kun saan edelliset työviikot tehtyä niin palkitsen itseni ja ostan itselleni jotain haavelistalta.

Loppupeleissä innostuin tekemään myös pienen pienet heräteostokset Adeninan joulukalenterista löytyneen alennuskoodin motivoimana ja sorruin myös A Englandin Ballerina kokoelmaan ja tilasin kaksi uutta kynsilakkaa..hups. :D 

6. "Shopping"

 

Mun haaveissa on ollu jo pitkään kattava ja hyvä pigmenttinen luomiväripaletti, joka ei maksaisi maltaita. Hankala kombo? Not at all! Löysin pretty.fi sivulta Blush Professionalin 120 luomivärin paletin hintaan 19,90! Se on kiikkunut yli puoli vuotta mun haavelistalla. Nyt päätin, että se on mun joululahja ittelle ja samalla "palkinto" hyvin hoidetuista työviikoista. Paletin takana näkyy saman sarjan korostusväri paletti. Olen kaivannu sopivaa korostusväriä tuomaan valoa pohjameikkiin. Sellaista ei ole etsinnöistä huolimatta löytynyt, joten innostuin hankkimaan myös tuon korostusväri paletin, josta löytyi kuusi korostus- ja poskipunasävyä :) 
En todellakaan malta odottaa, että ehdin testailemaan näitä uusia ihanuuksia! Haluaako joku ilmottautua mun meikkipääksi? :D

(P.s. Vain viisi päivää jäljellä haasteesta.. antakaa anteeksi!)

2 kommenttia:

  1. Täällä yksi vapaaehtoinen meikkipää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, Uskaltaisitko päätyä mun "ammattitaitoisiin" maskeerauskokeiluihin? ;)

      Poista

Olisin todella iloinen, jos jättäisit kommentin :)